15 januari Gala

16 januari 2020 - Gazipur District, Bangladesh

Ik heb geen foto's van mezelf maar meer van anderen tijdens dit gala. Een zeer kleurrijk geheel. Ontvangst door ons team natuurlijk waarna er een beetje werd gekletst door meestal onze projectmanagers die de mensen kennen. Zo af en toe sprak ik ook met een bobo maar ik kan ze erg slecht verstaan en ik knik dan maar s of lach ze toe. Altijd goed. Toen welkomstwoord door onze country manager daar gevolgd door de voorzitter van de supervisor board en onze nieuwe managing  director die van Innovation and marketing director is gepromoveerd naar die functie. Vervolgens werd het woord gegeven aan de Nederlandse ambassadeur van Bangladesh. Kortom zeer officieel waarna dat deel werd afgesloten en het buffet werd geopend. Niet zoals wij dat gewend zijn, tafel voor tafel maar iedereen stortte zich erop. Dit duurde al met al niet zo lang en na een uur of wat waren de gasten weg en toen werd t toch nog gezellig met wat muziek en dans en dus onze moment of fame de girls power. Zie video. Blij dat dit ook weer over is. Morgen gaan we wat relaxter op weg naar een resort waar we verder gaan met onze workshop en wat ontspanning.

1. Zus Ellen:
    16 januari 2020
    Ik heb je gespot hoor zus in het filmpje. Toch het rode jurkje aan zag ik.