18 Januari laatste dag

19 januari 2020 - Nederland, Nederland

Vanmorgen rond 8 uur opgestaan en ontbeten. Een rustige start-up, want mijn manager was nog even in gesprek dus begon zelf alvast wat te plannen. Daarna op zoek naar een goede plek om rustig te kunnen praten. De conference room was bezet door een ander bedrijf. Hier en daar zag ik verschillende groepjes buiten op t gras of bij de pool zitten. 2 stoelen stonden wat afgezonderd dus dat werd onze plek. Zeer relaxt. Een en ander besproken over de voortgang van een aantal projecten. Hierna terug naar mijn honk en inpakken want we moesten om 12 uur uitgecheckt zijn hoewel we pas om half 4 met busjes naar  t vliegveld gaan. Tegen half 12 uitgecheckt en mezelf een massage in de spa kado gedaan. Jeetje dan voel je pas hoe gespannen al je spieren zijn. Dit moet ik echt vaker doen. De prijs is in dit  hotel overigens t zelfde als in Nederland want ja een super toeristen hotel natuurlijk.Maar wel even lekker en een goed tijdverdrijf. Daarna bij de pool met een boek en even in t zonnetje. De eerste keer van de hele week. Het weer is overigens niet bijzonder hier.  s'Morgens zelfs koud en start steevast mistig. Daarna warmt t op en is het aangenaam. Weinig wind en wat klammig.

Af en toe bleef iemand even bij mij kletsen en ging dan weer. Anderen lagen lekker even lui te zijn , zwommen of deden yoga. Even een moment van rust en bezinning. Rond half 4 naar de receptie en afscheid nemen van degenen die nog bleven voor t gewone werk en van degenen die naar andere bestemmingen vlogen. Uiteindelijk in 3 kleine busjes vertrokken naar t vliegveld van Dhaka.  2 uur later daar en wachten tot 22.50 vertrek. Vlucht verliep goed, niet kunnen slapen uiteraard en weer 3 uur wachten op t grote  imposante vliegveld van Istanbul. Daar verveel je je niet gauw. Rond 1 uur in de middag was ik thuis en nog even alles laten bezinken.

Veel gezien en gedaan, een zeer goede werkweek en groot gevoel van bonding. Daar gaat  zo'n teamweek ook over. Contact met al je collega's uit Azië en Afrika. We zien elkaar maar 1x per jaar althans degenen die normaliter niet voor t werk daarheen moeten. Veel wordt ook gedaan via Skype en telefoon. Een mooie week, een fantastische ervaring en geweldig team mensen.