Januari-Mei 2023 de aanlooproute in dagetappes

14 juni 2023 - Boxtel, Nederland

Santiago de Compostela kwam al jaren via diverse kanten op mijn pad waardoor  ik dacht kennelijk wil het universum mij iets zeggen. Maar gelijk naar Frankrijk te gaan om daar te beginnen leek me nogal rigoreus. Ik hou van wandelen maar toen lukte me 5km net ivm oude hielspoor klachten. Maar elke wandeling hoe ver ook begint met 1 stap. Dus waarom niet gewoon dichtbij huis in etappes. Maakt niet uit hoelang je erover doet het is mijn weg en mijn pad. Kortom naar Utrecht en begin gewoon. Zogezegd zo gedaan. Utrecht-Bunnik.(5km) Bunnik-Odijk.(6km) Odijk-Cothen.( 10km) Cothen-Rijswijk. (9km) Rijswijk-Geldermalsen (11km) Geldermalsen-Zaltbommel (14), Toen een keer 2 dagen met een overnachting in Vught.

Zaltbommel-Den Bosch -Vught. 21km dat viel tegen. Naar de rand van Den Bosch was al 15km dat ging goed maar toen moest ik nog naar de B&B en het was erg warm zo'n 28 graden. Ik kon alleen nog maar in Vught terecht. Eerst naar t station dan met bus naar t verste punt vlakbij de B&B dan nog 2km. Uiteindelijk gaf de stappenteller ca 33000 stappen aan en dat was teveel merkte ik wel. Volgende dag voelde ik me wel weer okay maar hield t na 10km voor gezien. 5 km op t pad tot aan Esch en toen nog 5 naar t dichtstbijzijnde station. Dat was Boxtel. De auto stond in Zaltbommel. Okay dat was mijn eerste leermoment. Doceren en niet teveel meenemen en zorg voor eten onderweg.  Op het pad zelf kom je niet veel tegen en op de eindbestemming kan en wil je geen stap meer doen.