Dag 6 Dinsdag 19 december

21 december 2023 - San Cristóbal de las Casas, Mexico

De jungletocht was wel leuk dwars door de vegetatie met gids en hier en daar uiitleg. Het was niet zo vochtig want weinig regen. Na anderhalf uur kwamen we aan bij de site. Ook weer o zo mooi. Pp gaf weer een interessante uitleg bij de diverse gebouwen. De foto's spreken voor zich. (volgen nog)

Na dit bezoek reden we door naar een plek met watervallen en als je wilde kon je in de bekkens erbij gaan zwemmen. Mij te koud dus ik paste op spullen en later liep ik op waterschoentjes (niet ideaal) door naar de volgende watervallen. Er waren er 5. Mooie plaatjes.

Na deze pinicstop weer de bus in terug naar hotel. Deze avond ging ik niet mee met de rest om ergens te eten maar bleef in t hotel. Ik had mijn was laten doen  en wilde de koffer weer herinpakken en  tevens wat schrijven op de blog. Met een andere reisgenoot die ook niet meegegaan was wat in het hotel gegeten.

Mijn kamergenoot was weer opgeknapt na een rustdag en was wel mee. Heb t goed getroffen met haar. Een echte brabantse met veel humor.

Morgen wordt t weer een lange reisdag.