Reacties

Reacties 101 - 150 van 615

Naam Reactie Datum
Ton en Yvonne Diep onder de indruk van je prestaties. Fijn dal je… 12 mei '26
Trudy 2 vrijwel identieke reacties posten gebeurde doordat… 12 mei '26
Henk Mooie foto's, hoor! Dat belooft wat voor de komende… 11 mei '26
Femke Gaaf! 11 mei '26
Trudy Heerlijk om in zo'n mooi gebied te wandelen.… 11 mei '26
Trudy Heerlijk om in zo'n prachtig gebied te wandelen.… 11 mei '26
Willy Mooi gebied waar je nu bent en een beetje rust hebt… 11 mei '26
Rosale Botman Hoi Hanneke Je loopt ook in de bergen ! Leuk Je verslag… 11 mei '26
Zus Ellen Klinkt heel relaxed. Heerlijk genieten zo. 11 mei '26
Hanneke Ik loop al ín de Pyreneeën nu. Hoogste top waar… 10 mei '26
Zus Ellen Nou Han, er staat je nog wat te wachten op de Pyreneeën… 10 mei '26
Ilse Je maakt weer heel veel mee! 10 mei '26
Hermien Mooi verhaal weer! Spannende tocht ook, maar goed… 10 mei '26
Trudy Mooie rustige en niet te lange wandelsdag met goed… 10 mei '26
Tonny Mooie ervaring Hanneke ! En doe voorzichtig op die… 10 mei '26
Dennis Toch een prachtige ervaring zeg! Succes Hanneke! 9 mei '26
Meriam peek Je gaat goed Han! En wat een prachtig( voor) uitzicht… 9 mei '26
Erna Opgewekt, de zon erbij en wat kortere etappe's,… 9 mei '26
Trudy Toch weer een stukje richting de bergen gelopen en… 9 mei '26
Karine Wat lief van Anne en Dominique! 9 mei '26
Joke Brrrrr, sterkte. “Johanna, courage” 8 mei '26
Tonny Dat wordt wel een pittig tochtje, maar grotendeels… 7 mei '26
Zus Ellen Pffff, is best nog wel een eind. Maar je hebt het… 7 mei '26
Zus Ellen Even naar het filmpje gekeken. Ziet er stevig uit… 7 mei '26
Trudy Mooi stadje en goed weer zo te zien. Altijd de mobiele… 7 mei '26
Ilse Dat was een mooi wauw effect van je mede lopers. Wat… 7 mei '26
Trudy Mooie ondersteunende tekst en weer een dag dichterbij… 7 mei '26
Zus Lucie Wat hartverwarmend zo'n geschreven tekst zien… 7 mei '26
Wijnie Ik hoop echt voor jou dat het weer snel op knapt,en… 7 mei '26
Trudy Verbazing wellicht over alle pelgrims die de kerk… 6 mei '26
Erna Hij kijkt wel heel verbaasd, jij lekker onderweg,… 6 mei '26
Judith Wat fijn dat het beter weer was. Dat is lekker lopen.… 5 mei '26
Willy Je boft niet met het weer Hanneke , Fijne wandeling… 5 mei '26
Zus Ellen Het weer is echt van slag. Maar je hebt meer zon gehad… 4 mei '26
Trudy Weer een stukje opgeschoten. De bergen lonken. 4 mei '26
Vilmara Prachtig! het lijkt op een computer reconstructie. 4 mei '26
Vilmara wow! 4 mei '26
Vilmara oh! 4 mei '26
Vilmara tenminste zitten ze niet binnen in hokken of stallen 4 mei '26
Vilmara Bonjour a toi, madame Courage! x 4 mei '26
Zus Lucie Mooi om de route in tweeën te delen. 16 km is tenminste… 3 mei '26
Erna Hoi meisje, lekker 2 nachten op 1 lokatie. Rust in… 3 mei '26
Trudy Rustig landschap en mooie b&b. Time to relax.. 3 mei '26
Meriam peek Fijn die 'blabla'- connecties! Je hebt gelijk… 3 mei '26
Zus Ellen Wat jammer dat er geen slaapplaats was. Wel goed opgelost.… 3 mei '26
Tonny Verstandige keuze Han, forceren brengt je niets. En… 3 mei '26
Tonny Mooie foto’s ! Jammer van de regen, maar stoer dat… 1 mei '26
Zus Ellen Mooi die rolwolk en dat gaas is wel apart. 1 mei '26
Henk indrukwekkende wolk! 1 mei '26
Trudy Heerlijk zo'n korte wandeldag en weer fraaie… 30 apr. '26

 « Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende »  ...