Reacties
Reacties 101 - 150 van 615
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Ton en Yvonne | Diep onder de indruk van je prestaties. Fijn dal je… | 12 mei '26 |
| Trudy | 2 vrijwel identieke reacties posten gebeurde doordat… | 12 mei '26 |
| Henk | Mooie foto's, hoor! Dat belooft wat voor de komende… | 11 mei '26 |
| Femke | Gaaf! | 11 mei '26 |
| Trudy | Heerlijk om in zo'n mooi gebied te wandelen.… | 11 mei '26 |
| Trudy | Heerlijk om in zo'n prachtig gebied te wandelen.… | 11 mei '26 |
| Willy | Mooi gebied waar je nu bent en een beetje rust hebt… | 11 mei '26 |
| Rosale Botman | Hoi Hanneke Je loopt ook in de bergen ! Leuk Je verslag… | 11 mei '26 |
| Zus Ellen | Klinkt heel relaxed. Heerlijk genieten zo. | 11 mei '26 |
| Hanneke | Ik loop al ín de Pyreneeën nu. Hoogste top waar… | 10 mei '26 |
| Zus Ellen | Nou Han, er staat je nog wat te wachten op de Pyreneeën… | 10 mei '26 |
| Ilse | Je maakt weer heel veel mee! | 10 mei '26 |
| Hermien | Mooi verhaal weer! Spannende tocht ook, maar goed… | 10 mei '26 |
| Trudy | Mooie rustige en niet te lange wandelsdag met goed… | 10 mei '26 |
| Tonny | Mooie ervaring Hanneke ! En doe voorzichtig op die… | 10 mei '26 |
| Dennis | Toch een prachtige ervaring zeg! Succes Hanneke! | 9 mei '26 |
| Meriam peek | Je gaat goed Han! En wat een prachtig( voor) uitzicht… | 9 mei '26 |
| Erna | Opgewekt, de zon erbij en wat kortere etappe's,… | 9 mei '26 |
| Trudy | Toch weer een stukje richting de bergen gelopen en… | 9 mei '26 |
| Karine | Wat lief van Anne en Dominique! | 9 mei '26 |
| Joke | Brrrrr, sterkte. “Johanna, courage” | 8 mei '26 |
| Tonny | Dat wordt wel een pittig tochtje, maar grotendeels… | 7 mei '26 |
| Zus Ellen | Pffff, is best nog wel een eind. Maar je hebt het… | 7 mei '26 |
| Zus Ellen | Even naar het filmpje gekeken. Ziet er stevig uit… | 7 mei '26 |
| Trudy | Mooi stadje en goed weer zo te zien. Altijd de mobiele… | 7 mei '26 |
| Ilse | Dat was een mooi wauw effect van je mede lopers. Wat… | 7 mei '26 |
| Trudy | Mooie ondersteunende tekst en weer een dag dichterbij… | 7 mei '26 |
| Zus Lucie | Wat hartverwarmend zo'n geschreven tekst zien… | 7 mei '26 |
| Wijnie | Ik hoop echt voor jou dat het weer snel op knapt,en… | 7 mei '26 |
| Trudy | Verbazing wellicht over alle pelgrims die de kerk… | 6 mei '26 |
| Erna | Hij kijkt wel heel verbaasd, jij lekker onderweg,… | 6 mei '26 |
| Judith | Wat fijn dat het beter weer was. Dat is lekker lopen.… | 5 mei '26 |
| Willy | Je boft niet met het weer Hanneke , Fijne wandeling… | 5 mei '26 |
| Zus Ellen | Het weer is echt van slag. Maar je hebt meer zon gehad… | 4 mei '26 |
| Trudy | Weer een stukje opgeschoten. De bergen lonken. | 4 mei '26 |
| Vilmara | Prachtig! het lijkt op een computer reconstructie. | 4 mei '26 |
| Vilmara | wow! | 4 mei '26 |
| Vilmara | oh! | 4 mei '26 |
| Vilmara | tenminste zitten ze niet binnen in hokken of stallen | 4 mei '26 |
| Vilmara | Bonjour a toi, madame Courage! x | 4 mei '26 |
| Zus Lucie | Mooi om de route in tweeën te delen. 16 km is tenminste… | 3 mei '26 |
| Erna | Hoi meisje, lekker 2 nachten op 1 lokatie. Rust in… | 3 mei '26 |
| Trudy | Rustig landschap en mooie b&b. Time to relax.. | 3 mei '26 |
| Meriam peek | Fijn die 'blabla'- connecties! Je hebt gelijk… | 3 mei '26 |
| Zus Ellen | Wat jammer dat er geen slaapplaats was. Wel goed opgelost.… | 3 mei '26 |
| Tonny | Verstandige keuze Han, forceren brengt je niets. En… | 3 mei '26 |
| Tonny | Mooie foto’s ! Jammer van de regen, maar stoer dat… | 1 mei '26 |
| Zus Ellen | Mooi die rolwolk en dat gaas is wel apart. | 1 mei '26 |
| Henk | indrukwekkende wolk! | 1 mei '26 |
| Trudy | Heerlijk zo'n korte wandeldag en weer fraaie… | 30 apr. '26 |


- Yvonne: Dag Hanneke, dank voor het…
- Ellen: Dank je wel voor het delen…
- Hermien: Mooi verhaal wel van jouw…
- Wijnie: Even wennen Han,nu ben je…
- Henk: Dank je wel voor al je mooie…
Alle reacties »