Mijn reis blog Down Under de voorbereidingen

1 augustus 2016 - Utrecht, Nederland

18 juli 2016
Dit jaar blijkt de beste mogelijkheid te bieden om eindelijk de down under reis te maken die al zo lang op mijn lijstje staat. In mei het besluit genomen en voor mijn onthaast vakantie in Griekenland de route besproken met reisagent zodat ze vast aan de slag konden.
Nu is alles rond, bevestigd en betaald en beginnen de verdere voorbereidingen voor zes en halve week Down Under met stop over van 2 dagen in Singapore. Er moet van alles nog worden geregeld waar je niet tevoren over had nagedacht. Ook nog wat handige zaken aan te schaffen en zo meer. Travelling light is het devies, ik ga niet backpacken maar tour on wheels dus met reistas op wielen en rugzak op en laat mij leiden (hoop niet met lange ij) door dit gigantische continent Australië. Verblijf in diverse accommodaties onderweg : hotels, b&b’s, tent, hostel, houten trekkershut, bus, trein, boot en eigenlijk ook vliegtuig heen en terug s’nachts. Of er van slapen in vliegtuig iets terecht komt ik betwijfel het.

De reis begint op vrijdag 26 Augustus en eindigt op 8 oktober 2016. Dit wordt een ervaringsreis en geen vakantie trip althans zo zie ik het om diverse redenen. We gaan het zien. Ik heb er zin in. Veel leesplezier. Groetjes Hanneke

1. Carine:
    29 juli 2016
    Hoi Han, ik volg je op de voet. Ha, Ha.
  2. Ellen:
    1 augustus 2016
    Ik ben helemaal op de hoogte. Alle verhalen in de voorbereidende fasen gehoord en samen inkopen gedaan. Ik leef helemaal met jou mee en vind het ook hartstikke spannend wat je gaan doen. We spreken elkaar nog voor de 26e, maar ik wens jou een onvergetelijke trip in Australie. Natuurlijk ga ik jouw reisblog volgen. Liefs.
  3. Zus Ellen:
    1 augustus 2016
    Nou zussie, ik ben trots op je dat je dit gaat doen. Niets meer later maar nu. En ik hoop natuurlijk dat dit een onvergetelijke reis wordt, waar je energie van krijgt, ondanks het volle programma.
  4. Dennis:
    2 augustus 2016